HomeProfessioneelZorgverlenersVerpleegkundigenRefac

Contact

  • Wie is je UCP (Uniek ContactPunt)?
    Om te weten wie je UCP is, kun je contact opnemen met:
    • je softwareleverancier (die ook voor de formaliteiten MyCarenet zorgt);
    • of met de Service Desk van LCM via MyCareNet@cm.be.

  • Wat zijn de contactgegevens van je UCP?
    De contactgegevens van je UCP vind je in dit overzicht

  • Kan je van UCP veranderen?
    Dat kan in bepaalde gevallen. Bijvoorbeeld als je verhuist of als je in Wallonië woont maar in een Nederlandstalige context werkt en wil samenwerken met een Nederlandstalig UCP. Contacteer in dit geval je huidig UCP om de wijziging aan te vragen en vermeld de reden van je vraag. In onze systemen kunnen we viermaal per jaar wijzigingen doorvoeren.

  • Hebben alle verpleegkundigen een UCP?
    Als je de verpleegkundige prestaties in eigen naam factureert, heb je een UCP op basis van dit statuut.
    Ken je je UCP niet, consulteer dan het antwoord van de vorige vraag.

  • Wat is je UCP als je via een groepering factureert?
    Je UCP is hetzelfde als dat van je groepering. Je richt je vragen dan in de eerste plaats tot je groepering. Als je zelf je UCP contacteert, vermeld dan duidelijk de naam van je facturerende groepering.

  • Wie moet je contacteren voor een technisch probleem met je software?
    Je softwareleverancier blijft je eerste aanspreekpunt voor alle technische vragen.

  • Je rekeningnummer is veranderd. Aan wie moet je deze informatie bezorgen?
    Je UCP is je aanspreekpunt voor alle vragen en inlichtingen. Je kunt er dus ook deze wijziging aan doorgeven.

Ga ook naar