Online gezondheidsprogramma met Healthy Habits

Merk je dat je door slecht slapen niet meer ideaal functioneert en wil je weten hoe je op een praktische manier je slaap kunt verbeteren? Dan is het programma Healthy Habits, met online modules verspreid over 8 weken, iets voor jou.

 
  • Je leert hoe je deze adviezen consequent kunt inbouwen, zodat je blijvend verbetering ziet.
  • Je leert welke zaken nu echt belangrijk zijn voor goede slaap.
  • Je leert hoe je een slaapritueel blijvend kunt inbouwen voor verbeteringen in je slaap op lange termijn.
 

Wie is Pieter?

‘Hey! Ik ben Pieter en ik kijk ernaar uit om jou te helpen in de zoektocht naar gezonde leefgewoonten. Ik sta voor je klaar met mijn ervaring en achtergrond in coaching, motivatieleer, gedragsverandering en lesgeven. Ik vind het belangrijk dat je info, tips en adviezen meteen kunt toepassen in het dagelijks leven. Ik begeleid al enkele jaren mensen online en in mijn praktijk in Leuven.’

Ga meteen aan de slag voor slechts €29,00

Schrijf je hier in voor Healthy Habits Slaapgewoontes

Jenny V.

Aankoper, 57 jaar

Door het traject heb ik betere slaapgewoontes opgebouwd. Al snel merkte ik dat ik geduldiger en veel minder prikkelbaar werd.
Het helpt dat je in de modules extra stilstaat bij het deel motivatie en het omgaan met moeilijkere periodes.
Doordat ik het deze keer makkelijker kan volhouden heb ik ook lange termijn effect gemerkt: mijn bloeddruk is lager!
Niet alleen voel ik me beter, maar ik heb ook een gouden zaak gedaan voor mijn hart en gezondheid.
Dat doet me enorm plezier.

Frederik L.

Werfverantwoordelijke, 41 jaar

Mijn concentratievermogen is gewoon pakken beter.
Ik heb onverwacht ook terug energie om na het werk nog te spelen met mijn kinderen of iets van beweging te gaan doen!

Wat ik een heel interessant advies vond is: gun je hersenen wat rust. De stroom aan gedachten heeft soms even tijd nodig om af te nemen. Dit inzicht hielp mij enorm.

Jezelf afleiden met smartphone of tv zal ervoor zorgen dat al die gedachten allemaal naar boven zullen komen wanneer je het écht niet wilt: wanneer je in je bed eindelijk je ogen dicht doet.

Lieze J.

Leerkracht 3e leerjaar, 29 jaar

Vroeger kon ik enkel goed slapen tijdens vakanties.

Ik voel nu veel beter aan wat ik nodig heb om goed te kunnen slapen.

Ook het snoepen in de namiddag en 's avonds is verbeterd door beter te slapen. Ik zie nu in dat dat was om de moeheid te compenseren!

Het valt nog soms voor, maar in vergelijking met vroeger is er een enorme verbetering. Er is meer mentale rust en ik herpak me gewoon de volgende dag.
Met als leuk gevolg dat ik niet alleen meer uitgeslapen ben maar ook terug beter in mijn zomerkleren pas!