HomeWat te doen bij?

Wat te doen bij klachten over de CM-dienstverlening?

Heb je een klacht over de dienstverlening van CM? Heb je het gevoel dat iets niet verloopt zoals je had verwacht? Laat het ons weten. Met jouw reactie verbeteren we immers onze service.

Eerste aanspreekpunt

Signaleer je klacht eerst aan je regionaal CM-ziekenfonds. Dit kan op verschillende manieren.

Kies je regionale ziekenfonds bovenaan de pagina om de regionale contactgegevens te krijgen.

Nationale ombudsman

Ga je niet akkoord met de wijze waarop het regionale ziekenfonds je klacht behandelde, dan kan je bij de nationale ombudsman terecht.

Hoe je de nationale ombudsman kan bereiken vind je terug onderaan het antwoord op je klacht dat je van je regionaal CM-ziekenfonds ontving.

Na ontvangst van je klacht bezorgen wij een ontvangstmelding binnen de zeven dagen. Mocht de behandeling van je klacht door omstandigheden iets langer duren, dan mag je rekenen op een tussentijdse communicatie. Uiterlijk binnen de dertig dagen bezorgen wij een definitief antwoord.

Goed om te weten

Informatieve vragen en suggesties over je CM-dossier, de CM-diensten en -voordelen of de ziekteverzekering kan je stellen via het contactformulier

Download