Wat te doen bij klachten over de CM-dienstverlening?
HomeAlle dossiers

Wat te doen bij klachten over de CM-dienstverlening?


Heb je een klacht over de dienstverlening van CM? Heb je het gevoel dat iets niet verloopt zoals je had verwacht? Laat het ons weten. Met jouw reactie verbeteren we immers onze service.

Eerste aanspreekpunt: regionaal CM-ziekenfonds

Signaleer je klacht eerst aan je regionaal CM-ziekenfonds. Dit kan op verschillende manieren.

Kies je regionale ziekenfonds onderaan de pagina om de regionale contactgegevens te krijgen.

Nationale ombudsman

Ga je niet akkoord met de wijze waarop het regionale ziekenfonds je klacht behandelde, dan kan je bij de nationale ombudsman terecht.

Na ontvangst van je klacht garanderen wij een eerste reactie binnen de zeven dagen. De behandeling van je klacht gebeurt binnen de dertig dagen.

Goed om te weten

Informatieve vragen en suggesties over je CM-dossier, de CM-diensten en -voordelen of de ziekteverzekering kan je stellen via het contactformulier

Ga ook naar