Contacteer ons

HomeActueelJaarverslagen

Jaarverslag 2019 CM Vlaanderen

2019 was in veel opzichten het jaar van de realisatie. In heel Vlaanderen hebben we na jaren voorbereiding overal hetzelfde pakket CM-diensten en -voordelen. Ook in het Nova-traject naar ons nieuw organisatie- en beslissingsmodel zetten we grote stappen met de samenstelling van de nieuwe directieteams. 

Maar bovenal is er hard verder gewerkt aan het CM Gezondheidsfonds. Dat deden we met grote campagnes, maar evengoed met verbeteringen van onze dienstverlening. We zijn er fier op, niet in het minst op alle medewerkers en vrijwilligers die zich dagelijks inzetten voor onze CM-leden. 

In dit jaarverslag selecteerden we enkele acties uit 2019 die elk op hun eigen manier bijdragen tot de verdere realisatie van jouw gezondheidsfonds.

Bart De Ruysscher
Algemeen directeur CM Vlaanderen

  • Imagocampagne 2019: beklom jij ook de Mount Everest?
    Niet alleen zeggen dat we een gezondheidsfonds willen zijn, maar het ook doen? Dat toonden we in 2019 met de imagocampagne Beweeg Meer.
  • CM-Beleefdag
    De CM-Beleefdag is een dag vol geweldige activiteiten om de vele aspecten van CM Gezondheidsfonds te ontdekken.
  • Opening eerste CM-gezondheidspunt 
    CM is een gezondheidsfonds met een sterke lokale aanwezigheid. In Houthalen kreeg dit een nieuwe dimensie na de opening van het allereerste CM-gezondheidspunt.
  • Blijvende aandacht voor gehoorschadepreventie 
    Gehoorschadepreventie is en blijft een thema waar CM veel aandacht voor heeft. En dat is nodig, zo blijkt uit een studie die CM samen met UGent uitvoerde in 2019.
  • Werken aan een Gezonde Buurt 
    Als gezondheidsfonds brengt CM mensen samen die willen werken aan een Gezonde Buurt. Door gezondheid centraal te stellen maken ze de buurt groener, toegankelijker en warmer.
  • Hello customer!
    CM zet alles op alles om de beste dienstverlening te bieden aan haar CM-leden. Maar hoe tevreden zijn de CM-leden eigenlijk?
  • Leef op het web
    Het gezondheidsmagazine Leef was op papier meteen een schot in de roos. In 2019 stond de redactie voor een nieuwe uitdaging. Het blad moest ook online de juiste richting vinden.
  • De weg naar nieuwe CM-producten
    Dankzij de kennis en ervaring van medewerkers kunnen we elk jaar weer groeien. Daarom blijft CM naar haar medewerkers luisteren.